Retourneren
We doen er natuurlijk alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Al onze planten worden in een speciale verpakking verpakt en dezelfde dag nog verzonden. Deze verpakking zijn zo ontworpen dat de plant ruimte heeft om te ademen en zijn eigen micro-klimaat ontwikkeld. Onze partner PostNL zorgt voor een zo spoedig mogelijke bezorging zodat de planten vers en netjes aankomen.
Omdat wij onze dienstverlening 100% vertrouwen en jij misschien wel voor het eerst online planten besteld, hebben we iets in het leven geroepen. We hebben namelijk een mooie-plant garantie. Dat houdt in dat iedere plant die wij leveren zonder beschadigingen aankomen. Mocht dit niet het geval zijn? Dan krijg je een nieuwe plant!
![Retourneren 2 thumbnail 6000 1699](https://www.potsandplants.nl/wp-content/uploads/thumbnail_6000-1699-1024x1024.jpg)
Kan ik een plant retourneren?
Uiteraard heb je net zoals bij alle producten herroepingsrecht. Bij ons heb je dan ook het recht om binnen 14 dagen de overeenkomst te herroepen. Wil je een plant retourneren? Neem dan even contact op met ons klantenservice
Let er wel op dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
Mijn plant is beschadigd of niet goed geleverd
We doen er natuurlijk alles aan om jouw plant zo snel en mooi mogelijk te leveren. Toch kan het eens gebeuren dat een plant niet zo is geleverd als dat je gehoopt had. Mocht de plant beschadigingen hebben opgelopen of anders eruit zien zoals op de website beschreven staat, neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan zo snel mogelijk een passende oplossing voor je zoeken. Dit kan ofwel in de vorm van een nieuwe plant of het retourneren van het aankoopbedrag.
Let er wel op dat (zeker grote planten) weleens een beschadiging kunnen hebben aan een blad. Dit is soms helaas niet te voorkomen.
Heb je een andere vraag?
Neem dan contact op met onze klantenservice. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een gepast antwoord.